2018. szeptember 21.

Dunaújváros, Lorántffy Iskola

Feladatok

Osztályfotó

1. Osztályfotó

Mosolygós osztályfotó készítése

Osztályzászló

2. Osztályzászló

Négy fős zsűri véleményezi az osztályzászlót

Iskolai gólyaavató

3. Iskolai gólyaavató

Tagintézmények által összeállított és lebonyolított esemény

Hozz magaddal családtagot

4. Hozz magaddal családtagot

a rendezvényre előzetesen regisztrált, és ott ténylegesen megjelenő szülőkre és testvérekre egyenként 1-1 pontot írunk jóvá az osztály részére.

Boxgép

5. Boxgép

Az ütés erősségét digitális kijelzőn látható.

Csocsóasztal

6. Csocsóasztal

A játék az 5. győztes gólig tart, 2 fős csapatokban játsszuk. A csapatokat előzetes sorsolás alapján rendeljük össze

Kalapácsos erőmérő

7. Kalapácsos erőmérő

Az ütés erősségét digitális kijelzőn jelenítjük meg.

Paintball céllövölde

8. Paintball céllövölde

Egy fix pontból kell a célokat eltalálni.

Pontra rúgó

9. Pontra rúgó

A 3x2m-es kapura kifeszített ponyvánkat 5 helyen kilyukasztottuk és ezekbe kell betalálni.

Rodeó bika

10. Rodeó bika

Az erősség mindenkinek egyforma, a fennmaradás időtartama kerül értékelésre.

Szkandergép

11. Szkandergép

Az erő- és időmérés digitálisan történik, a terhelés egységes külön a fiúk és külön a lányok részére, az elért eredményt beszédhanggal minősíti. Jobb és balkezesek egyaránt használhatják

Taifun / léghoki

12. Taifun / léghoki

A játék az 5. győztes gólig tart. Az ellenfeleket előzetes sorsolás alapján rendeljük össze.

Ügyességi játékok  - A gyűrű ura

13. Ügyességi játékok - A gyűrű ura

A gyűrűt a pálya aljáról, középről indítva, a kis fehér golyóval a közepén kell mozgatni. A gyűrű mozgatása a két ponton, fent rögzített, vékony kötelek segítségével valósítható meg. Ha útközben leesik a golyó, az elejéről indul a játék. A végcél a pálya felső részén, középen elhelyezkedő nagyobb lyuk. 3 próbálkozás lehetséges

Ügyességi játékok – Felemelő érzés

14. Ügyességi játékok – Felemelő érzés

Két ember játssza egyszerre ezt a játékot. A kötél végén található kis kampókat be kell akasztani a karikákba, majd ezekkel a tálcán található hengert fel kell emelni kb. 80 cm magasságba és a célba ejuttatni. Ha a henger leesik és a játék kezdődik elölről. 2 alkalommal lehet próbálkozni.

Ügyességi játékok - fúvóka

15. Ügyességi játékok - fúvóka

Egy fix kezdőpontról indulva 3 ping‐pong labdát kell elfújni három különböző célhoz, nehezítő akadályokon keresztül, egy döntött asztalon. Amint mind a 3 labda a helyén, vége a játéknak. Két alkalommal lehet próbálkozni.

Ügyességi játékok – függő játszma

16. Ügyességi játékok – függő játszma

Egy mágnes segítségével kell 10 különböző méretű csavart kihalászni a piros gömbök közül. A mágnes természetesen a gömbökhöz is vonzódik. A játékot 1 perc alatt kell teljesíteni.

Ügyességi játékok - hintapalinta

17. Ügyességi játékok - hintapalinta

A játék főszereplője egy kis zsák, mely egy kötél végén van rögzítve. A zsákot kell a vékony kis rudak körül, hintáztatva lejuttatni a célhoz. Ha jó ívben indítjuk a játékot, egyszerre akár több szintet is haladhatunk, de ha elfogy a lendület, néha nehézkes újra hintázó mozgásba hozni.

Ügyességi játékok - melléfogás

18. Ügyességi játékok - melléfogás

Két ember játssza a játékot. Az egyik beáll a játék mögé, bedugja a kesztyűkbe a kezét és várja az instrukciókat, a másik játékos pedig navigálja a társát. A játékban szerepet kap 6 db labda és 6 db gúla. A különböző színű labdákat az azonos színű gúlák tetejére kell helyezni, amint mindegyik a helyén van, vége a játéknak.

Találd meg a párod!

19. Találd meg a párod!

Matrica kereső játék, a diáknak meg kell találnia matricájának párját a többi résztvevő között.

QR kód vadász

20. QR kód vadász

Meg kell találni az elrejtett QR kódokat, amelyeket leolvasva egy mondatot kell összerakni és bediktálni az adminisztrátornál.

Teherautó szimulátor

21. Teherautó szimulátor

A cél az akadálypálya balesetmentes teljesítése maximum 5 perc alatt.

Motor szimulátor

22. Motor szimulátor

A cél az akadálypálya balesetmentes teljesítése maximum 5 perc alatt.

1 perc és nyersz! Cukorkaland

23. 1 perc és nyersz! Cukorkaland

Egy csomag cukorkát kell szín szerint különböző poharakba szétválogatni. Csak egy kéz használható, egyszerre csak egy cukrot lehet felvenni, a sorrend pedig: piros, narancssárga, sárga, zöld, kék.

1 perc és nyersz! Betelt a pohár

24. 1 perc és nyersz! Betelt a pohár

A játékos pingponglabdákat dobál poharakba. Ha a pohárban, amivel próbálkozik, még nincs labda, próbálkozhat, míg nem sikerül, de ha már egy labda benne van, és nem sikerül a következő, a másik pohárral kell próbálkozni. A cél, hogy a pohárban 5 pingponglabda legyen.

1 perc és nyersz! Anyacsavar

25. 1 perc és nyersz! Anyacsavar

Egy tálcára kell 10 anyacsavarból egy evőpálcikával tornyot építeni, aminek 3 másodpercig kell állnia.

1 perc és nyersz! Csóváld a jojót

26. 1 perc és nyersz! Csóváld a jojót

A játékosnak a csípőjére kötözött jojó segítségével kell öt üdítős dobozt levernie az emelvényekről.

1 perc és nyersz! Dominó

27. 1 perc és nyersz! Dominó

20 db dominót kell egymás után tenni úgy, hogy a végén mind eldőljön.