Osztály eredmények
Feladatok

1. Osztályfotó
Mosolygós osztályfotó készítése

2. Osztályzászló
Négy fős zsűri véleményezi az osztályzászlót

3. Iskolai gólyaavató
Tagintézmények által összeállított és lebonyolított esemény

4. Hozz magaddal családtagot
a rendezvényre előzetesen regisztrált, és ott ténylegesen megjelenő szülőkre és testvérekre egyenként 1-1 pontot írunk jóvá az osztály részére.

5. Boxgép
Az ütés erősségét digitális kijelzőn látható.

6. Csocsóasztal
A játék az 5. győztes gólig tart, 2 fős csapatokban játsszuk. A csapatokat előzetes sorsolás alapján rendeljük össze

7. Kalapácsos erőmérő
Az ütés erősségét digitális kijelzőn jelenítjük meg.

8. Paintball céllövölde
Egy fix pontból kell a célokat eltalálni.

9. Pontra rúgó
A 3x2m-es kapura kifeszített ponyvánkat 5 helyen kilyukasztottuk és ezekbe kell betalálni.

10. Rodeó bika
Az erősség mindenkinek egyforma, a fennmaradás időtartama kerül értékelésre.

11. Szkandergép
Az erő- és időmérés digitálisan történik, a terhelés egységes külön a fiúk és külön a lányok részére, az elért eredményt beszédhanggal minősíti. Jobb és balkezesek egyaránt használhatják

12. Taifun / léghoki
A játék az 5. győztes gólig tart. Az ellenfeleket előzetes sorsolás alapján rendeljük össze.

13. Ügyességi játékok - A gyűrű ura
A gyűrűt a pálya aljáról, középről indítva, a kis fehér golyóval a közepén kell mozgatni. A gyűrű mozgatása a két ponton, fent rögzített, vékony kötelek segítségével valósítható meg. Ha útközben leesik a golyó, az elejéről indul a játék. A végcél a pálya felső részén, középen elhelyezkedő nagyobb lyuk. 3 próbálkozás lehetséges

14. Ügyességi játékok – Felemelő érzés
Két ember játssza egyszerre ezt a játékot. A kötél végén található kis kampókat be kell akasztani a karikákba, majd ezekkel a tálcán található hengert fel kell emelni kb. 80 cm magasságba és a célba ejuttatni. Ha a henger leesik és a játék kezdődik elölről. 2 alkalommal lehet próbálkozni.

15. Ügyességi játékok - fúvóka
Egy fix kezdőpontról indulva 3 ping‐pong labdát kell elfújni három különböző célhoz, nehezítő akadályokon keresztül, egy döntött asztalon. Amint mind a 3 labda a helyén, vége a játéknak. Két alkalommal lehet próbálkozni.

16. Ügyességi játékok – függő játszma
Egy mágnes segítségével kell 10 különböző méretű csavart kihalászni a piros gömbök közül. A mágnes természetesen a gömbökhöz is vonzódik. A játékot 1 perc alatt kell teljesíteni.

17. Ügyességi játékok - hintapalinta
A játék főszereplője egy kis zsák, mely egy kötél végén van rögzítve. A zsákot kell a vékony kis rudak körül, hintáztatva lejuttatni a célhoz. Ha jó ívben indítjuk a játékot, egyszerre akár több szintet is haladhatunk, de ha elfogy a lendület, néha nehézkes újra hintázó mozgásba hozni.

18. Ügyességi játékok - melléfogás
Két ember játssza a játékot. Az egyik beáll a játék mögé, bedugja a kesztyűkbe a kezét és várja az instrukciókat, a másik játékos pedig navigálja a társát. A játékban szerepet kap 6 db labda és 6 db gúla. A különböző színű labdákat az azonos színű gúlák tetejére kell helyezni, amint mindegyik a helyén van, vége a játéknak.

19. Találd meg a párod!
Matrica kereső játék, a diáknak meg kell találnia matricájának párját a többi résztvevő között.

20. QR kód vadász
Meg kell találni az elrejtett QR kódokat, amelyeket leolvasva egy mondatot kell összerakni és bediktálni az adminisztrátornál.

21. Teherautó szimulátor
A cél az akadálypálya balesetmentes teljesítése maximum 5 perc alatt.

22. Motor szimulátor
A cél az akadálypálya balesetmentes teljesítése maximum 5 perc alatt.

23. 1 perc és nyersz! Cukorkaland
Egy csomag cukorkát kell szín szerint különböző poharakba szétválogatni. Csak egy kéz használható, egyszerre csak egy cukrot lehet felvenni, a sorrend pedig: piros, narancssárga, sárga, zöld, kék.

24. 1 perc és nyersz! Betelt a pohár
A játékos pingponglabdákat dobál poharakba. Ha a pohárban, amivel próbálkozik, még nincs labda, próbálkozhat, míg nem sikerül, de ha már egy labda benne van, és nem sikerül a következő, a másik pohárral kell próbálkozni. A cél, hogy a pohárban 5 pingponglabda legyen.

25. 1 perc és nyersz! Anyacsavar
Egy tálcára kell 10 anyacsavarból egy evőpálcikával tornyot építeni, aminek 3 másodpercig kell állnia.

26. 1 perc és nyersz! Csóváld a jojót
A játékosnak a csípőjére kötözött jojó segítségével kell öt üdítős dobozt levernie az emelvényekről.

27. 1 perc és nyersz! Dominó
20 db dominót kell egymás után tenni úgy, hogy a végén mind eldőljön.